tisdag 21 oktober 2014

Fantasi, intuition eller något helt annat?

En vecka innan examinationen stod jag hemma i köket och diskade. Bland glas och tallrikar stod jag och funderande kring omtentatillfället. Mitt i alla funderingar om och när det skulle äga rum så var det som om någon sa: "Det där behöver Du inte engagera dig i, det där behöver Du inte bry Dig om... Du kommer fixa det hela på söndag". Kom på mig själv med att stå där och le för mig själv... Vet inte vem och vad de här kom ifrån. Men jag hade svårt att lita till budskapet. Fantasi? Konstiga tankar? Intuition? Eller något annat?

Men jag borde ha litat till det, för idag kom det här :-) :-) :-)


För mig betyder det här så enormt mycket mer än en genomförd utbildning och godkänt tentamen.
Jag tackar mig själv och universum för att jag tog kliven... för att jag gav mig själv den här möjligheten! Jag känner mig så oändligt tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar