onsdag 16 oktober 2013

Måndagsyoga

I måndags hade jag återigen glädjen att instruera/guida mitt yinyoga pass.
För mig känns det så inspirerande både före, under och efter passen.
 
Det är inspirerande att planera och sätta ihop ett pass,
tänka ut vilka positioner som ska finnas med just denna gång,
väva ihop enskilda positioner till en helhet, med en rödtråd och klar tanke, där fokus ibland hamnar på  att vara ett mer höftöppnarpass, för att vid ett annat tillfälle vara ett mer ryggradsöppnande pass.
Ibland väljer jag att skapa ett mer "blandpass".
 
För mig känns det så fint att få dela med mig av något som jag själv "tror på".
Helhet för kropp och själ!
 
Jag inspireras av alla deltagare jag möter! 
Var och en med sina egna förutsättningar...
 
I måndags var det en deltagare som dröjde sig kvar lite och jag fick glädjen att ta del av en del av hennes alldeles egna upplevelser under passet... TACK för att Du delade med Dig!
På vägen hem gick jag sedan och tänkte och funderade på det som jag fått ta del av... det kändes fint!
 
Yinyoga påverkar oss... på alla möjliga sätt...
 en del av det går att beskriva men inte allt, däremot kan man få möjligheter att uppleva det...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar