onsdag 19 mars 2014

Fylld, omfamnad och berörd

Oj en sådan fin kväll det blev! Tänk att något som jag så ofta och gärna gör och som hör till vanligheterna plötsligt kan kännas så annorlunda och så speciellt. Som att T-R-Ä-N-A. Det är ju drygt en vecka sedan (förutom gångna veckans yoga) som jag tränade, av någon anledning känns det verkligen som en hel evighet sedan. Men i kväll var det äntligen dags igen! Det kändes nästan lite högtidligt eller som om jag skulle iväg på fest när jag gick i väg till Form ;-) I klädd festkläder. Det var inte bara glädjen under passet som kändes enorm utan även flåset kändes stundtals enormt! Kära nån´!


Som vanligt bjöd Niki med oss på ett härligt boxpass av högsta klass! Jag tycker så mycket om den här känslan av fokus, energi och kraft... Känslan av fokus, energi och kraft följde sedan med mig in på kvällen yinyoga pass, fast i en helt annan dimension på något vis. Efter avslutad avslappning/ meditation upplevde jag energin inne i salen så påtaglig, nästan lite märklig... Kanske var det fler än jag som upplevde sig fyllda, omfamnade och berörda?


Namaste <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar