fredag 13 juni 2014

Ta emot


 Idag är en dag då jag för en stund saktar in och sänker farten.
Jag har haft möjligheter att ta några timmars kompledigt under eftermiddagen.
Oplanerat på ett sätt och planerat på ett annat.
Jag har förvaltat det på bästa tänkbara sätt genom att få gå på en välgörande och skön massagebehandling.

Det är inte länge sedan sist som jag var på en behandling så när jag bokade dagens tid som dessutom var på arbetstid kändes det till en början lite konstigt. Samtidigt som jag kände att det var precis det jag skulle göra. Boka och ta ledigt! 
NU inte sedan.

Idag kände jag mig pigg när jag tog mig iväg...
behandlingen gjorde gott... fick mig att landa... eller kanske sväva iväg...
både under tiden och nu efter känner jag mig väääldigt långt borta. Och trött.
Det är som om kroppen kalibreras :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar