söndag 27 juli 2014

Älskade tjej

I onsdags var det fest och kalas! En av mina härliga vänner fyllde "nollan". 10 år! Jag minns så väl första gången som jag höll henne i min famn, detta underbara lilla knyte, denna fantastiska lilla människa. Alldeles nyss och samtidigt länge sedan, det är som om hon alltid har funnits hos oss, denna underbara, älskade tjej!


Jag är nog en av de stoltaste mostrar som finns! Och tacksam <3 Hon och jag har lärt känna varandra och vi har fått uppleva och kommer att få uppleva så mycket tillsammans. Skratt och tårar. Lek och allvar. Bus och tokigheter. Kärlek.


Från det att hon var liten så har hon lärt mig så mycket... Jag hoppas att all visdom, klokskap och livsglädje som hon har alltid kommer att finnas kvar och följa henne. Och nyfikenheten, lekfullheten och en smula galenskap ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar