onsdag 7 januari 2015

Träningsglädje



Nästa vecka kör det igång!
Forms vårschema!
Det bästa vårschemat någonsin!
Hittills.

Jisses, vilket fantastiskt utbud!
Det är som att få en stor godispåse - med bara favoriter.
Eller en present av de finaste man kan tänka och önska!
Vilka möjligheter!

Blir Du som jag när ett nytt schema presenteras?
IVRIG!
Lust att gå på alla pass - på en gång - samtidigt.

Hur har Du tänkt lägga upp din träning nu under våren?
Hur ser dina mål ut? 
Hur bra kan det bli?
Hur bra kan Du bli?

Kanske kommer Du att våga prova något som Du inte gjort tidigare?
Kanske kommer Du bli överraskad och förvånad?

Själv blev jag så ivrig och "på" så för ovanligheternas skull har just den här kvällen bjudit på ett dubbelpass, trots att vårschemat kör igång först på måndag ;-) Jag längtade till boxpasset och var väldigt nyfiken på vad Nikis "träningspass" skulle bjuda på så därför valde jag att få gå på båda. Dubbelpass är inget som jag förespråkar som en vana men någon enstaka gång är det helt ok! Det visade sig vara ett suveränt val! Julledigheten har stundtals bjudit på en olustig trötthet men tröttheten idag var så annorlunda - idag var det den njutbara tröttheten :-) Underbart! Med en skön känsla i kroppen och själen sitter jag här i soffan - har njutit av både känslan och en god kaffedrink (perfekt proteintillskott samtidigt som man fikar, mixa ett ägg med kokosolja, häll över varmt kaffe, mixa igen. Servera, pudra ev. över lite kardemumma eller kanel).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar