torsdag 3 november 2011

Form - ett av mina favoritställen

Att komma till Form känns alltid lika energigivande och glädjande oavsett ärende.
Som idag. Ingen träning stod på programmet däremot ett besök hos Anna. Själva naprapatibesöket kanske inte var precis glädjande i stunden däremot kändes det glädjande & energigivande att få träffa & prata med Anna :-) Samtidigt som jag tackar mig själv som tar hand om min kropp och lyssnar på den... Förresten har jag bestämt mig för att bli ännu bättre på att planera för vilan, så att det blir njutbar vila och inte påtvingad.

Själv kände jag mig inte precis pigg när jag kom till Form och träningsabstinensen gjorde sig extra påmind för en stund när jag klev innanför dörren. Men bara genom att kliva in på ett av mina favorit ställen och mötas av och prata med Gustav, som alltid är lika välkomnande, gjorde att det genast kändes lite bättre :-)

Nu ikväll så är det en annan sorts trötthet i kroppen än var det var tidigare, visst förkylningströttheten finns där men samtidigt känns det betydligt lugnare och mer stilla - på ett bra sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar