fredag 23 mars 2012

Utmaningen

För en tid sedan fick jag ett spännande SMS som löd: "Idag kan man läsa om roliga nyheter på Forms hemsida"

Jag möttes av det här :-)

GRATTIS ANNA-LENA, VINNARE AV FORMS UTMANINGEN 2011!

Anna-Lena är en av de få som verkligen tar ett "recept" på hälsa och följer det ordagrannt. Därför är hennes resa mycket spännande att följa. Anna-Lena inspirerar med sitt sätt att dela med sig i med- och motgång. Hon bevisar även att allt är möjligt, men vilja och tilltro.

Gratulerar! Ett årskort på form träning & hälsa finns att hämta ut i forms reception!

Ååå, vad det landade rakt i hjärtat på mig när jag tog del av "nyheten" på hemsidan... känslor som är svåra att beskriva. Hjärtat kändes liksom vidöppet... och det kändes så fint i själ och hjärta när jag läste motiveringen. Det gläder mig att jag vunnit, jag känner mig tacksam och stolt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar