onsdag 19 november 2014

Nya tankar föds och tar plats

Jag trodde att jag hade planen klar för mig.
Med någon sorts logik har jag resonerat och kommit fram till svaret.
Fyrkantigt.
Logiskt.
Vad är det jag behöver.
Vad är det jag vill.
Egentligen.
Nu har planen ändrats.

Jag lyssnar på magkänslan.
Och litar på den.
Den här gången ;-) 

Visst är det bra när man kan tänka om, tänka nytt, tänka annorlunda. 
Jag behöver och vill ha inspiration.
Input.
Glädje.
Flera pusselbitar.
På plats.


Ikväll har jag fått njuta av den bästa träningen.
Pt-timme med bästa Niki!
Så fantastiskt bra! 
Nya tankar föds och tar plats.
Dagens pass.
OMG!
Jag bjöds med på ett crossfit inspirerat pass.
Tänk att man - jag - kan njuta av spykänsla ;-)

Upplevelsen som jag hade under och efter dagens pass minns jag inte när jag hade senast.
Utmanande.
Minst sagt.
Efter passet ville jag helst av allt lägga mig ner.
Rak lång på golvet.
Eller i Forms soffa.
Tömd och påfylld.

En proteindrink senare börjar kroppen komma igen,
och huvudet ;-)

Utanför dörren får jag en fråga;
Är det bra här?
Det visar sig vara en nyinflyttad person som ev. tänkt börja träna på Form.
Ohhh!
Jag är ju som en levande reklampelare! 
Bra!?
Om Du bara visste!
<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar