tisdag 12 februari 2013

Galet :-)

GALET :-)
Galet bra!
Ja, så kan man summera kvällens boxpass.

Det finns ju dom som råkat slagit av sig revben vid tidigare pass,
och idag fanns det risk för både näsben och annat ;-)
Men allt gick bra :-)
Kvällen bjöd på en del, för mig, nya övningar.
Roliga, jobbiga och lite galna ;-) Bla. en där man skulle ligga på golvet, fasthållen och jobba sig loss samtidigt som man skulle skydda sig från slag. Efter passet var det några som tyckte att bla. just den övningen hade gjort ont. Själv märkte jag inte alls av något sådant, jag hade fullt sjå med att försöka komma loss ;-)  Efter passet har jag känt jag mig ovanligt skakig och trött i kroppen, kanske beror det på kvällens suveräna motstånd och mitshållare? Och på att jag tog i, vilket jag i och för sig gör annars också ;-)

Jag tycker verkligen om de här passen, där jag kan ta i, då tid och rum bara försvinner, när kroppen blir så totalt tömd och samtidigt så påfylld på samma gång. Precis som i kväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar