onsdag 27 februari 2013

Namaste

Det har varit en trög dag för mig idag.
Sömnbrist från den gångna natten och annat har gjort att kroppen liksom gått på sparlåga.
 Hur skönt är det inte då att efter arbetsdagens slut och en snabb äten,
god middag få landa på en matta på Form?
Energin i min kropp blir så annorlunda.
 Först ett givande corepass, med utmanande övningar som känns. Som känns på ett bra sätt.
Jag upplever att tiden bara försvinner... Vips så är det slut. Men jag får vara kvar ett tag till där på mattan. Jag har redan landat i kroppen från det föregående passet så det är bara för mig att fortsätta att följa med, följa med in i yinyogans rörelser, följa med i min egna kropp och min egna andning. Allt vävs samman och flyter ihop. Den avslutande delen känns och blir, just i kväll, väldigt speciell för mig. Väldigt, väldigt skön. Jag kan inte annat än tacka och ta emot :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar