lördag 16 februari 2013

Hopprep och tårta

I köket bakas det tårta, namnsdag ska firas :-)
Namnsdagsbarnet själv är det som är konditor tillsammans med mormor.

Helgen har startat på ett av de bästa sätten, med ett skönt pass nere på Form.
Jag anlände strax efter öppningen och ytterligare en liten stund senare så var det full aktivitet av träningsentusiaster. Roligt med all aktivitet och rörelse :-)
Somliga kör en stund i gymmet för att sedan fortsätta in på spinning eller steppass,
andra kör enbart i gymmet.

Förutom en gymrunda så får jag även glädjen att hoppa rep och även lära mig en hel del om denna konst :-) Instruerad och inspirerad av hoppmästaren själv: Patrik :-)
Vi befinner oss på väldigt olika nivåer i vårt hoppande kan jag säga :-)
Där, mitt i mitt hoppande känner jag mig nästan som ett litet barn som håller på att lära mig något nytt, nyfiken och glad. Och som provar  och gör igen och igen.
 Och övning ger som bekant färdighet...
 och även kanske lite träningsvärk i vaderna ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar