fredag 14 oktober 2011

Jag äter godis alla dagar i veckan!

Oavsett om det är förkylningstider eller inte vill jag gärna ge min kropp goda & bra saker. Jag har sedan länge ätit kosttillskott i form av omega-3, GLA (jättenattljusolja) och Mega greens (från Bättre hälsa). Och idag kom paketet med godis för veckans alla dagar :-)

Det är roligt att få paket, tycker jag! Även när jag vet vad som finns där i ;-) 

Paketen från http://www.ravarubutiken.se/ är alltid omsorgsfullt packade. Utsidan gör 
mig lika glad som själv innehållet i paketet :-) På den handskrivna lilla hälsningen stod det den här gången:
behåll sommaren i ditt hjärta! 



Nötter, mandlar, bär och lite annat smått & gott. 



Spirulina har jag haft slut på ett tag men nu kan jag återgå till en av mina vanor.
En tsk. spirulina i morgonsmoothien.
 Det kan verkligen vara både gott & enkelt att få i sig många bra saker på en gång :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar