torsdag 13 oktober 2011

Virvlande och porlande energi

Efter att ha haft en period av "tröghet i mitt energisystem", utan att riktig (vilja?) förstå varför, så fick jag för några dagar sedan en intressant fråga (av mig själv): Tror Du att kroppen påverkas av stress och sömnbrist? Svaret blev ju ganska enkelt: "Självklart gör den det!" Det intressanta i det hela var att jag tycktes ha glömt bort att även jag och min kropp påverkas av det ;-)

Igår blev det "extra" vila, utan förhandling och tjatter och en natt med många timmars skön och välbehövlig sömn :-) Nu tycks kroppen kommit in i skönare balans & flöde... energin känns betydligt mer ren & klar. Så skönt!

Energin har fått virvla vidare på kvällens träningspass. Ja, du vet... torsdag... och för mig innebär det naturligtvis BOX :-) Perfekt laddning inför söndagens... utflykt ;-) Kvällens pass var precis lika bra som vanligt. Extra kul var det att få köra med/mot instruktören själv :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar