tisdag 3 april 2012

Fina minnen

Bilder säger ibland så mycket mer än ord, själv har jag suttit och tittat lite på foton. De väcker tankar... känslor... och fina minnen...

Bla. dök de här bilderna upp bland alla foton, de är tagna för snart 3 år sedan, de här bilderna tycker jag om! Jag fick glädjen att först springa 16 km loppet på Valloxen runt, sedan fick jag äran att springa knatteloppet tillsammans med min fina vän :-) Jag minns fortfarande känslan i benen när min härliga vän satte av i raketfart nerför backen, in i tunneln under järnvägen... Det var faktiskt inte helt lätt för mig att haka på ;-)



2 stolta tjejer <3 Som precis kommit i mål...


Ingen av oss var debutanter,
 vårt första gemensamma lopp gjorde vi tillsammans strax innan min fina vän skulle fylla 3.
Även då sprang vi Valpoxen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar