lördag 21 april 2012

Invigning och lek

Jag har inte varit i simhallen på evigheter, jag minns faktiskt inte när jag var där senast.
Men idag tog mormor och jag med oss tjejerna dit.
Och vilken mysig förmiddag vi fick :-)
En del simning men framförallt massor av lek, plask, skratt och närvaro.
Jag fick även tillfälle att inviga min nya fina bikini som jag fick i present
här i början av april. Den är snygg och passar perfekt även om jag ett tag nästan önskade att jag hade haft min våtdräkt på mig där i vattnet ;-)

2 kommentarer:

  1. Bra kämpat, utan våtdräkt alltså :) Vi var i "din" butik idag -> Gryningen. Så fantastiskt kul, underbart, helt otroligt mycket fint. Tänk om du skulle haka på till yogayama nån helg och sen kunde vi tillsammans gå bort till Gryningen och shoppa loss. Kram och fortsatt trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det en härlig butik :) Gissar att ni också botaniserade mellan hyllorna och kollade in allt och shoppade så klart! Yogayama och shopping vore kul någon helg... hälsa för hela kroppen, det tycker jag om :)Kram

    SvaraRadera