lördag 28 april 2012

Greens och grönsaker

 Det har blivit dags att genomföra en rening och rensningperiod för mig igen.
Dvs. en rening och rensning i och för kroppen.
Jag har gjort det en gång tidigare, i december,
då var upplevelserna och "resultaten" mer magiska än fysiologiska ;-)

Jag startade i tisdags så just nu är jag inne på min 5:e dag.
De första 3 dagarna har jag druckit greens, vatten, greens och greens.
Tur att det både smakar gott och gör gott :-)
Jag tycker att de här första dagarna har fungerat bra, även om jag stundtals längtat till att få något att tugga på.
 Och igår var det alltså dags att börja äta. Härligt att få tugga :-)
Startade morgonen med en god kopp ört te tillsammans med bla avocado, grönsaker och min goda och enkla bönröra. Mums :-)

Den här gången har jag inte upplevt en lika stark "skjuts" som jag gjorde förra gången.
Men utgångslägena ser ju också lite annorlunda ut. 
Jag känner mig... stolt... för att jag gör det här just nu.
För att jag tar hand om mig själv på ett bra sätt.
För att jag påverkar det som går att påverka.
Kroppen och själen tackar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar