söndag 22 april 2012

Nej!

Nej, men va´fan! Ja, jag brukar sällan svära men det blev min spontana reaktion idag när jag möttes av att motiv8 dagen är inställd. Just nu känns det som min tröskel för motgång/motstånd är så låg. Självklart förstår jag att dagen inte går att genomföra med för få anmälda men varför kan inte folk anmäla sig! Själv vill jag gärna fylla på med motivation, få inspiration och tankefrön för fortsatt växande och utveckling.

När jag till en början hörde talas om dagen så kände jag först att "Nej, inte nu. Så "fel" i tid. Jag är ju inte mig själv nu". Men visst är jag det ... även nu.  Efter att ha funderat ett tag så kände jag att den här dagen var så "rätt" i tid. Det känns som om jag verkligen skulle både vilja ha och behöva en sådan här injektion - boost just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar