lördag 16 november 2013

Ljus och energidag

Form har bjudit på en dag fylld av/med ljus och energi!
 
Vilken fin och spännande dag det har varit!
Fylld av tankar, känslor, nuvaro, inspiration och påfyllnad.
Det har verkligen varit en dag som bjudit på massor av
olika upplevelser och massor av ljus och energi <3
Inspirerande och givande föredrag och workshop har
varvats med fina meditationer och sköna pass.
 
Dagen har fört med sig en sådan märklig känsla i kroppen,
trots att dagen gått så fort så har jag en känsla som om att jag skulle ha varit
 bortrest i flera dagar samtidigt som jag varit så nära mig själv på något vis.
Det känns lite som om jag blivit omsvept och omfamnad av en kokong.
Kanske beror det på att dagen bjudit på så många
 stunder av fullständig närvaro och nuvaro?
Jag känner redan nu att nya frön har såtts...
 
Spännande!!!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar