onsdag 27 november 2013

Onsdag och ingen box men med en del annat som också blev bra ;-)

Onsdag.
En onsdag då jag inte boxats.
Känns jätte konstigt.
 
Och visst höll jag på att resonera med mig själv innan,
om hur jag skulle kunna värma upp på egen hand i gymmet,
för att minimera belastningen på en vadmuskel som ännu inte är helt bra.
 
Men trots att boxen uteblev för mig ikväll känner jag mig nöjd.
Nöjd med den träning som blev istället.
Nöjd och tacksam för möten jag fått.
Tacksam för saker och upplevelser som jag fått ta del av.
 
 Nu blev det en skön runda i gymmet istället.
Det blev en extra bra runda, för till min glädje träffade jag på en ny formmedlem :-)
En formmedlem som jag också är arbetskollega med.
Det gläder mig verkligen över valet och beslutet hon tagit :-)
Att börja träna! På Form!
Jag blir hjärtligt glad <3 
 
Jag har även haft äran att vikariera på kvällens yinyogapass.
Det känns speciellt att vikariera för någon annan, av någon anledning så brukar jag kunna känna mig lite pirrig innan.
 
 Ikväll bjöd jag med deltagarna på ett pass med fokus på att öppna upp kring höfter, rumpa och bäcken. Under mina pass brukar jag berätta och prata om att vi bla. stretchar ut vår bindväv...
att sedan yinyogan påverkar oss på/i massor av andra nivåer och på olika sätt också tror jag att varje utövare så småningom får ta del av på olika sätt.
Precis som några deltagare fick göra just ikväll...
Så fint...
Tack för att Du och Ni delade med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar