onsdag 8 juni 2011

Från Tabata intervaller till moola mantra

Jag kom på... kom på att jag har sov morgon :-)

Så nu har jag hunnit varit ner till Form och genomfört dagens sköna träningspass tillsammans med Mr. Tabata. 19 minuters effektiv, svettig träning. Jag blir lika... glad & nöjd... tacksam... varje gång. Träningen går så himla bra :-) Trots en träningsvärk som börjar komma smygande i framsida lår så snurrar benen snabbt och lätt, ja dvs. lätt på det här jobbiga viset ;-) Kraftfullt & fokuserat.

Jag tränar ju gärna och ofta, trots det kan jag få träningsabstinens ;-) Jag ser fram mot min träning och längtar till den, både till mina egna pass, de som jag genomför på egen hand, och särskilt till de pass som jag kör tillsammans med den bästa PT av mina 2 :-)

Hemma igen så har det till mellanmål blivit en god smoothie med kesella, yoghurt, hallon, blåbär toppad med lite hampafrön och en liten stund med moola mantra. Det känns som sköna kontraster, lika betydelsefulla båda två, Tabata intervaller och Moola mantra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar