lördag 4 juni 2011

"FRISK & STARK & FULL AV ENERGI"

Lördagförmiddag. Jag fortsätter att njuta av ledighet. Och av att ha genomfört ett härligt styrkepass. Träningen fortsätter att vara inne i en bra fas och passet idag går verkligen bra, jag är stark!   

Ibland är det nog tur att ingen hör den inre kommunikationen... ;-) Som idag: " inte en till, jag är helt slut... kom igen...EN till... EN... STARK, STARK". Naturligtvis blir det en till fast jag är helt slut ;-) Ställer mig upp, pustar, rör på mig. Laddar kroppen... "FRISK & STARK & FULL AV ENERGI". Jag kommer på mig själv med att börja le :-) Jag tycker om när det är jobbigt på ett lätt sätt. Eller kanske lätt på ett jobbigt sätt? Det finns verkligen varianter på "jobbighet", i min värld finns det glädjefylld jobbighet - också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar