måndag 20 juni 2011

Härligheter :)

Dags att fylla på med härligheter :-)
Jag blir glad redan när jag tar emot kartongen...


Det känns som om varorna är packade med känsla & sådan omtanke <3
 De lilla klister- & bokmärket och den handskrivna hälsningen värmer och gör mig glad.


 Även fast jag vet vad jag beställt så känns det spännande att plocka fram...


Den här gången har jag beställt en del bekanta saker och även en del nya. Det som jag bla. haft förut och som jag beställde även nu är Spirulina. Spirulina har jag numera nästan alltid i min frukostsmoothie. Det som från början kan kännas ovant och kanske lite "konstigt" kan snabbt bli till goda & självklara vanor.

Så lätt & enkelt det kan vara att skapa sig ytterligare goda, hälsosamma vanor :-)  

Jag blev nyfiken när jag såg algblandningen till sallader, det har jag aldrig provat.
Tydligen ska det var riktigt lätt att göra i ordning...


...bara att blötlägga i 15 minuter tillsammans med lite citronjuicie och sedan
blandar man som en "vanlig sallad".  

 Varorna kommer från http://www.ravarubutiken.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar