torsdag 9 juni 2011

Ibland går det inte lika lätt ;)

Så varmt!

Att prestera i värme är inte alltid lätt, tycker jag. Särskilt när vätskebalansen i kroppen kanske inte är den bästa. Och idag var en sådan dag... då träningspasset kändes väldigt ojämnt. En ovanlig känsla ;-) Stundtals flöt det på och stundtals var det trögt, ett tag trodde jag att vikterna liksom plussat på sig själva på något magiskt vis, det tog tvärstopp.  Efter passet var jag skakig i kroppen & trött.  Även om proteindrinken direkt efter gjorde att det kändes en aning bättre så kände jag mest för att gå ut och lägga mig i skuggan för att vila...  Tanken var att jag skulle hem och steka/koka fisk till middagen... Fisken fick vara, kände mig inte alls sugen på det, varken att laga i ordning eller att äta den, istället blev det en kall, god, sallad toppad med lite nötter. Och massor med vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar