onsdag 19 december 2012

Följer du samma mönster hela tiden?

Som bekant är det julschema på Form just nu. En del "gamla" pass på nya tider och andra dagar. Även en del "nya" pass. Och en del pass är precis som vanligt. Som tex. morgonens sköna intervallpass :)

Kanske är det fler av oss som ofta tränar efter en viss rytm och mönster? Och kanske i stort sett samma pass vecka efter vecka. Under en sådan här period kan det vara ett perfekt tillfälle att upptäcka och kanske prova andra pass än vad man vanligtvis gör eller väcka liv i pass som det var länge sedan som man genomförde. Själv blev det tabataspinning för mig igår, det är en evighet sedan som jag körde spinning. Det blev ett svettigt, skönt och flåsigt pass :)

Jag saknar redan boxpassen, själv skulle jag ha behövt det redan igår och stundtals även idag. För att balansera energin en aning så har jag bokat något som gör mig på gott humör av bara tanken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar