fredag 28 december 2012

Häxbrygd och sparlåga

Kombinationen av stressen inför den kommande julhelgen och en fruktansvärd stressnivå under den sista arbetsveckan blev ingen bra kombination. Jag hann knappt bli ledig förrän en förkylning slog till. Till en början kände jag mig förhållandevis pigg. Men den piggheten övergick ganska snart till att snarare kännas som när luften går ur en ballong. Sedan att inte kunna träna har ju inte gjort saken bättre. Kroppen påverkas och humöret. Usch och bläää.

Men i onsdags, då min fina vän fyllde 6 bjöds jag på häxbrygd ;)
Kanske är det den som gjort att min förkylning försvunnit?

Hur som helst så har jag haft en veckas träningsuppehåll
men idag var det återigen dags att få träna :)
Hade lust till både styrka och spinning men valde att bara köra några få set för att sedan köra spinningen. Hua så flåsigt det var, redan från början i gymmet. Och inte blev det precis mindre under spinningen. Även om jag känner mig frisk så känns det som om kroppen just nu går lite på sparlåga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar