tisdag 1 januari 2013

Nytt år

Sällan har jag känt mig så anti till både jul och nyårsfirande som inför december 2012.
Hade ingen som helst lust.
Den 24:e och den 31:a skulle ju med största sannolikhet komma
oavsett vad jag valde att göra eller inte göra.
men så bestämde jag mig,
 bestämde mig för att göra någonting bra utav det hela.
Bra utifrån nuvarande förutsättningar.
Och det har blivit både julfirande med tomtebesök och nyårsfirande, god mat och gemenskap.

Jag som annars brukar ge nyårslöften och sätta upp mål inför det kommande året
har inte gjort det inför detta år.
Av någon anledning kändes det inte alls särskilt viktigt att det skulle ske just i natt.
Själv tror eller vet jag att en del av målen och löftena sedan tidigare redan är formulerade... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar