måndag 7 januari 2013

Tänka om

Så var julledigeten slut och vårterminen igång. Första dagen på arbetet.
Det är kanske dags att strukturera upp och planera för den här terminens träning utifrån vårens schema och pass? Själv vill och ska jag som vanligt få in en variation och kombination i min träning, gymträning i kombination med grupp pass och naturligtvis mina fantastiska PT pass :) En kombination av styrka, smidighet och kondition, både mentalt och fysiskt. Och självklart fortsatt rörelseglädje och utveckling!

Jag tror att det är bra att ha en plan för sitt träningsupplägg och sin träning och ibland är det lika viktigt att kunna tänka om och kanske göra annorlunda mot vad man hade tänkt från början. Jag började redan idag - med att tänka om ;)
Planen var från början att gå på kvällens yoga.
Men efter arbetsdagen slut kände jag ett behov av att få sticka och träna med en gång för att sedan ta mig hem. Jag behövde eget space och utrymme, styrka och kraft.
Antagligen skulle jag ha behövt yogan också men jag orkade inte vänta timmarna emellan.
Och i morgon har jag också tänkt om, fast jag inte vill!
Jag hade helt missat att vi har arbetsplatsträff i morgonkväll så det blir ingen box.
Jag som verkligen hade sett fram mot och längtat efter just boxpass! Nu har jag har inte riktigt bestämt vad det blir istället, morgon eller kvällsträning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar