torsdag 31 januari 2013

Torsdags träning

Torsdagar brukar oftast vara vilodag för mig men inte idag.
Då veckans träning behövts plockas om lite pga. möten och annat så blev det ett gympass direkt efter jobbet idag istället för i måndags. Jag tycker att det är skönt att komma till träningen direkt efter jobbet.

Efter uppvärmning blev det hopp med hopprep, nu har dubbelhoppen och mina tänkta tidsrekord ändrat lite skepnad ;-) Tack för nya utmaningar och idéer Niki, jag började öva redan idag ;-) Tidigare har mina hopp inneburit några enkelhopp mellan varje hopp, nu övar jag på att få fler dubbelhopp i följd. Det går fort, så länge man hoppar och snurrar samtidigt vill säga, vilket inte är helt lätt ännu :-) Efter en rejäl pulsökning blev det dags för styrkedelen, även om det fanns en viss trötthet hos mig så blev det ett skönt och fokuserat pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar