tisdag 8 januari 2013

Morgonens val

Det blev ett bra val den här morgonen när klockan ringde :)
Jag ställde inte fram den ett par timmar och somnade om ;)
Istället gjorde jag mig i ordning och gav mig ut i det som återigen blivit ett vackert vinterlandskap för att en stund senare sitta i spinningsalen på Form.

Jag tycker om att fyllas av den här känslan av nöjdhet, känslan som fyller och omfamnar mig några minuter in på passet medans benen snurrar och kroppen börjar bli varm. Nöjdhet för att jag just då befinner mig just där jag är, för valet jag gjort just denna morgon :)

Det blev ett skönt pass, idag kändes det jobbigt. Jobbigt på ett bra sätt :) Ett tag har jag haft en sorts tröghet, både i styrkepassen som konditionspass, det har stundtals känts jobbigt på just ett jobbigt sätt. För mig finns det verkligen skillnader i jobbighet, den tröga eller den lätta, sköna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar