fredag 4 januari 2013

Inspiration och drivkraft

Häromdagen fick jag frågan om hur länge jag tränat och hur jag började på för sätt.
Hur många pass per vecka jag hade kört osv.
Ytterligare en fråga var hur lång tid det tog att komma i form.

Jag tycker om att prata, diskutera och fundera om frågor kring träning och hälsa :) 

Det är också sådana här gånger som jag själv påminns om hur mycket
träningen har betytt och betyder för mig och hur glad och tacksam jag är för det :)
Och hur mycket den har påverkat och förändrat för mig.

Det är också sådana här gånger som jag funderar på vad som driver
olika människor till att hitta sin egna drivkraft, motivation och inspiration,
samtidigt som jag känner mig så priveligerad och tacksam
till min egna motivation och inspiration till träning och hälsa.
Och att den nu har funnits med mig lång tid.

 Alla har vi ju våra egna träningshistoria.
Själv delar jag gärna med mig av min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar