onsdag 16 februari 2011

Att vilja mycket

Brukar du ibland känna att du vill så mycket så att ingenting blir gjort? Eller att när Du väljer en av alla dessa saker så glömmer du för ett ögonblick bort vad Du får och åstadkommer. Istället för att känna Dig nöjd så dyker en känsla upp av att du missat och gått miste om en massa saker? Eller så befinner Du dig redan någon annanstans i tanken än där du är rent fysiskt? Själv satt jag hemma i soffan i går kväll och kände att jag ville gå på spinningen samtidigt som jag enbart ville köra ett styrkepass i gymmet eller bara springa på löpbandet eller var det kanske så att jag faktiskt bara skulle sjunka ner ytterligare i soffan för att jag kände mig trött? Bestämde mig till slut för att gå ner till gymmet. Tänkte att även om det bara blir två övningar så är det bättre än inga alls.

Det är verkligen tur att jag vet vilka effekter träningen har på mig :)

Det tog bara en kort stund för kroppen att ”tända till”. Jag kände mig närvarande, fokuserad och stark. Jag gick inte miste om en massa saker däremot gjorde jag ett val och GENOMFÖRDE och FICK ett skönt givande styrkepass :) Igår var det ett bra val. Det är en skön, behaglig, känsla att känna sig nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar