torsdag 17 februari 2011

Kroppen kommunicerar

Jag har ju tidigare berättat om en av mina övertygelser: att kroppen är smart :) En tanke som jag bär med mig är att kroppen har alla möjliga sätt att kommunicera på som är mer eller mindre tydliga. Och även mer eller mindre trevliga ;)

Idag hade jag bestämt mig för att jag skulle genomföra min ”hemläxa”. Målet för dagen var milen på 54:58 inte 55 ;) Vad händer? Jo, jag känner kill i halsen, inte direkt förkyld utan snarare någon känsla om att det lurar något i kroppen. Inte läge för något maxpulspass just idag alltså. Förkylningstendenser är ju rätt banalt (så länge som det inte kommer i samband med ett långlopp), med lite vila så försvinner dom och sedan är det bara att köra på som vanligt. Mitt mål är fortfarande nära, det är lätt för mig att se det! Troligen når jag det i nästa vecka ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar