fredag 18 februari 2011

"Ja, du skulle bara veta"...

Mitt fredagsmys startade precis där det ska: på Form :) Med träning när den är som bäst! Det blev ett skönt pass med kreativa övningar. Förutom att ett och annat finger höll på att bli avbrutet så gick det fint ;) Eller vad tycker min fantastiska tränare?

Idag var det en naparapatstudent med under passet. Under min uppvärmning frågade hon hur/vad jag tyckte om den personliga träningen? Ja, hur svarar jag/man på det med några få ord? Själv önskar jag att jag kunde beskriva vad den personliga träningen för med sig och vad den har betytt och betyder för mig. Vid frågan idag så kändes det som om det passerade massor genom mitt huvud på en gång... utveckling för hela mig… inveckling ;)... upplevelser... kunskap och kvalité... givande pass... glädje... inspiration och motivation... coachning och guidning i och genom olika övningar och kraftfulla processer som har haft både märkliga och ibland faktiskt magiska effekter. Jag kände att jag hade lust att med ödmjukhet svara ”ja, du skulle bara veta”...

                                                                                                         TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar