söndag 6 februari 2011

Födelsedag :)

6 februari. Idag är det en alldeles speciell dag för mig och det här är en dag som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Jag fyller år. Och inte vilka år som helst utan 10 fantastiska Form år! Det känns märkligt att tänka att det är 10 år sedan som jag bestämde mig och gjorde valet att börja träna. 10 år. På Form. Detta fantastiska ställe.

Tänk om jag då hade vetat vad det beslutet skulle komma att innebära och föra med sig för mig. Tänk om någon hade sagt att om 6 månader... 1 år... 3 år... 5 år... om 10 år kommer du att tack vare Form, Anna & Niki och dig själv fått uppleva, upptäcka och genomföra det här... Tänk om någon hade kunnat berätta... om någon hade vetat... det hade låtit som en saga, med vild fantasi och framförallt; det hade verkligen inte handlat om mig. Men ibland överträffar verkligheten dikten och sagans värd:)

Och vilken resa, vilket äventyr, vilken förändring och vilken utveckling:)

Jag fylls av så många känslor, tankar & framför allt av TACKSAMHET. TACKSAMHET för att jag hittade till Form och träffade just er; Anna & Niki och för att Ni har varit och är ett fantastiskt, härligt ressällskap till mig!!! 2 fantastiska förebilder och sanna inspiratörer, som verkligen haft/har förmågan att se och förstå, att dela med sig, att motivera och inspirera på alla möjliga sätt, som fått mig att vilja och våga...

Det känns fint att detta 10:e (tränings)-år inte har varit något undantag för mig när det gäller ”utveckling och upplevelser”, allt från att jag lärde mig att stå på huvudet & slå över i brygga ;), till att jag fick uppleva min första mara...och massor med annat :) Hösten och vintern var speciell och lärorik på många sätt, det känns fint för mig att ni fanns där.

TACK och STOR KRAM till er båda <3

2 kommentarer:

  1. GRATULERAR! Och tusen tack för den fina, fina presenten.
    Keep up the good work.
    Bamsekram :)

    SvaraRadera