måndag 2 maj 2011

Om du gör som du alltid har gjort, får du samma resultat som du alltid har fått

TACK till min fina, fantastiska kropp <3



Just nu verkar det inte bara vara naturen som väcks till liv
utan även min kropp & mina muskler :)

I fredags inledde jag en ny fas i min träning och periodisering, helgen har bjudit på
"ovanligt" mycket träningsvärk. Det har känts som om jag har kunnat bistå som en anatomisk guide över vissa muskelgrupper då dessa har känts väldigt tydliga och framträdande ;)

Idag var det dags för mitt andra pass. Funderade lite innan hur det skulle kännas, då en liten del av träningsvärken fortfarande fanns kvar. Oh, hjälp!
Jag skrev ju tidigare om vad som gör en stark, psykologi och fysiologi? Idag vill jag nästan tillägga en del nämligen magi.

För hur är det annars möjligt att bli starkare på 3 dagar?

Dagens pass bjöd på en härlig runda, stort fokus och koncentration. Tankar från "fy f*n" byttes snabbt ut till "ANDAS in med nytt syre" :) 

KRAFT  & ENERGI

 Det är som om kroppen verkligen har fått en skjuts i rätt riktning i och med att jag har börjat periodisera min träning. Jag som aldrig tidigare har periodiserat...
Det känns väldigt inspirerande och roligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar