tisdag 17 maj 2011

Perfekt planering :)

En skön dag av både härlig aktivitet och skön, avkopplande vila. Trots att tiden var knapp efter jobbet så bestämde jag mig för att jag skulle hinna med min träning och en stunds umgänge med Mr. Tabata. Det blev mitt intervallpass på 19 minuter (+ uppvärmning, avtramp). Efter gårdagens fantastiska benpress så kändes mina ben till en början... inte helt pigga men de förstod ganska snabbt vad det var frågan om ;) Intervall träning är lika jobbigt som det är skönt, tycker jag :)

Det är roligt att min träning går så bra:) Att periodisera min träningen känns fortfarande väldigt inspirerande och givande. Lust- och glädjefyllt :)! Jag som tidigare har trott att jag skulle uppleva periodiserad träning som enformig och långtråkig. Tänk vad jag/man kan missta sig :) Ibland kan det vara lätt att tycka och tro en massa utan att egentligen veta. Sådana gånger kan det vara bra att prova för att på så vis skapa sig en klarare bild. Själv är jag verkligen glad för att jag kom in på det här spåret i min träning... den har fått mig att upptäcka många nya saker. Och den har även givit mig andra resultat.

Efter umgänget med Mr. Tabata blev det en snabb dusch för att därefter få landa och ta emot en skön avkopplande massage. Helt perfekt för hela mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar