måndag 9 maj 2011

Växthus

Igår styrketräning och idag tabataintervaller på cykel :) Träningen går fint! Även om värmen idag bidrog till  att kroppen verkligen fick slita & jobba extra mycket. Efter passet var jag verkligen trött, varm, svettig... men massor med vatten gjorde att jag snabbt piggnade till. 

Både idag och igår sken solen in på Form och det blev varmt som i ett växthus när jag satt på cykeln . En tanke som kom till mig är att Form är ju som ett växthus, oavsett temperatur :) Ett växthus... med fantastiska trädgårdsmästare :) Här ges alla möjlighet till att just växa och utvecklas utifrån sina egna förutsättningar...

Jag är glad för att jag prioriterar min träning inomhus även om vädret är ljuvligt och jag vill vara ute. Det som är bra är att jag ges möjlighet till BÅDE OCH, både träning och att vara ute, det är tur att det ena inte behöver utesluta det andra.

Kaffe, glass och jordgubbar, i trädgården hos min syster, blev ett mysigt avslut på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar