fredag 4 maj 2012

Resultat

Jag tycker att det är spännande hur kroppen och själen påverkas av det man gör och tänker. Själv har jag de senaste 10 dagarna genomfört en renings- och rensningsperiod. I kombination med det så har jag även varit på 2 massagebehandlingar, klassisk massage och aromaterapimassage. Kombinationen av de här sakerna har givit resultat på flera plan. Det är svårt att beskriva känslan, det känns som om jag kommit närmare mig själv på något vis, som om själen blivit mer omfamnad. 

Syftet med rening- och rensningsperioden perioden den här gången har varit både fysiska och mentala mål, först och främst ville jag avlasta kroppen. Ibland behöver man "ta extra hand" om sig själv, tänker jag. Jag har uppnått både mina fysiska och mentala mål :-) Visst är det spännande hur man kan påverkas av bla. kosten! Hur den påverkar oss på cellnivå! Och tänk vad medvetenhet och målmedvetenhet kan skapa! Och naturligtvis beslutsamhet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar