onsdag 16 maj 2012

Träningsdags!

Jag ser fram mot morgondagen, då väntar en ledig dag som startar med träning och favoritpasset. Den träning som är allra, allra bäst :-) Du som känner mig förstår att det handlar om PT, med den bästa PT:n Niki :-) Det här är pass som jag alltid ser fram mot!

Om det är möjligt så ser jag fram mot morgondagens träning extra mycket just nu. Jag har inte tränat på en vecka, vilket på sätt och vis känns som en evighet. Jag har känt mig ofrisk och opigg, jag har haft halsont som kommit och gått men nu har det halsonda försvunnit.

Jag brukar kunna bli väldigt otålig och stressad när jag "tvingas" till vila, självvald vila är någonting helt annat. Men nu har jag lyckats hålla mig lugnare, jag förstår att min kropp kommunicerar till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar