lördag 20 december 2014

Personalfest och Oscarsnomineringar



 Jag har aldrig tidigare blivit Oscars nominerad eller mottagit något sådant pris :-)
Men ikväll hände det! För första gången! Jag var helt oförberedd på både nomineringarna och priset så något tacktal hade jag inte förberett ;-)

Forms Oscarsnomineringar.

Det hela dök upp som en överraskning vid vår personalfest.
Efter att ha njutit av årets garanterat bästa, och godaste (jul)mat rullade det hela igång.
Små filmsekvenser från Formmedlemmar som med fantastiska motiveringar, ord och värme förmedlade sina nomineringar och hälsningar.
Att få ta del av alla dessa fina ord om oss och om Form värmer och gläder.
Och om min egna roll som instruktör... <3

Nomineringarna bär jag med mig.
Orden värmer och landar rakt i hjärtat.

Ja, jag ska ju inte hålla något tacktal här MEN...

En tanke som kommer till mig, inte bara i kväll, utan den brukar dyka upp lite nu och då är att jag är så oändligt tacksam för att jag får vara en del i allt detta. Detta fantastiska Formgäng. En fantastisk arbetsplats med fantastiska kollegor och medlemmar.

 Ibland brukar jag även tänka tillbaka  på min egna Formresa. Påminnas om den. Den känns nästan overklig och osannolik. Men jag är glad för att den är sann. Jag som en gång började som patient på Form till att nu, många år senare själv få glädjen att vara en i personalgänget. Och att jag själv fått/får möjligheter att inspirera och förmedla, guida och instruera och hålla i pass på just Form.

Och ikväll är jag där, på personalfest, tillsammans med alla dessa fantastiska kollegor och FORMgivare! Härligt att få vara en del i detta underbara gäng!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar