fredag 26 augusti 2011

7 månader sedan sist :-)

Så fantastiskt! Härligt! Underbart! Förstår jag själv hur bra det går? Hur stark jag är? Just nu vet jag inte riktigt ;-) Men en sak vet jag och det är att jag fått njuta av ett sådant fantastiskt, härligt PT-pass! Jag får lust att utropa tack till mig själv, tack till universum och framförallt TACK till min härliga PT. Ibland känns det som om jag har en PT som är tankeläsare ;-)

Ikväll blev det ett pass som berörde hela mig, både kropp & själ. Ett fantastiskt boxpass! Du kanske tänker ett boxpass, vad då?! Själv kan jag inte riktigt beskriva vad kvällens pass betyder för mig, det berör på ett djupt plan, ända in i själ och hjärta.

Det är 7 månader sedan jag körde box, och den gången gick det inte så bra... jag har verkligen längtat tillbaka till boxen. Och nu! Till en början trodde jag att jag skulle känna mig fumlig i slagen och kanske lite rädd vid sparkarna. Men inte alls! Ja, jag tog det lite lugnare till en början på kickarna. Var det verkligen 7 månader sedan sist? Det kändes så bra... slagen...sparkarna... varandet... det kändes som om tid och rum försvann...

Det är fascinerande hur ett träningspass verkligen kan beröra, fylla och omfamna hela mig ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar