fredag 12 augusti 2011

En present till mig själv

För att få möta helgen med en skön, avslappnad känsla i hela mig hade jag tänkt & planerat in att jag skulle få avsluta min första arbetsvecka på ett perfekt sätt. Ibland planerar jag så bra ;-) Ladda ur det som behövde laddas ur och ladda in det som behövde laddas in. Som Du förstår så handlar det om träning. Om träning när den är som allra, allra bäst. PT-träning tillsammans med Niki :-)

Så efter arbetsdagens slut tog jag mig hem för att byta om och ta mig vidare ner till Form. Som vanligt blev det ett toppenpass. Tungt på det här lätta viset ;-) Den här känslan som jag tycker så mycket om!

Jag är så glad för min träning... för att den går så himla bra :-) För styrkan. För glädjen. För energin. Och för så mycket annat.

Under våren och sommaren har jag ju fokuserat på just styrketräning. Jag förstår att träning ger resultat. Trots det så kan jag inte låta bli att förundras över vad min kropp klarar av, samtidigt som jag känner mig ödmjuk inför det och framförallt väldigt, väldigt tacksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar