torsdag 18 augusti 2011

Morgonluft & kvällshimmel

Ibland kan det vara skönt att starta tidigt. I morse klev jag utanför dörren strax före 6:00. Så ljuvligt att dra några djupa, långa andetag & andas in den klara, friska morgonluften! Temperaturen, doften!
 Anar jag höst? Nja, kanske en aning.

Efter arbetsdagens slut blev det ett "landnings" pass i gymmet, trots att det fanns en viss trötthet efter dagen så gick det bra.
 Jag känner att jag landar, blir mer härvarande & närvarande.
Träning har verkligen fantastiska effekter!
 Efter passet har jag trötta muskler men ett huvud som känns betydligt piggare än innan.

Nu ikväll har det blivit en promenad, först till mina föräldrar och därefter ett kort besök vid min kolonilott. Det enda jag skördade var en lila morot som jag mumsade i mig direkt :-)
 Njöt även nu av luften, doften & solen. Och av allt fint som växer på min lott :-) 
Tänkte Du på himlens färger ikväll?
Så vackert.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar