fredag 5 augusti 2011

Semesterträning

Jag är så glad för att jag även under min semester och ledighet hållt igång med min träning. Min andra PT är bra hon oxå ;-)

Inför semestern funderade jag ett tag på om jag "bara" skulle underhålla det jag hittills byggt upp och köra lite strö pass och lite på måfå under min semesterperiod. Men jag hann knappt tänka tanken klar innan jag kände att nej, jag vill hålla igång och ha en tydlig plan med fortsatt utveckling, även under semestern. Ibland går det så lätt! Så jag har lyckats få till min träning väldigt bra, tycker jag själv. Träningsprogrammet, som jag fått av den bästa PT:n, har varit och är inspirerande och roliga :-) Och utvecklande. Mina pass är inte helt bekväma precis hela tiden men väldigt bra och givande ;-) Och styrketräning kan verkligen vara roligt och framförallt skönt mitt i det obekväma, tunga, svettiga, varma ;-)  Min träning bygger på lust och rörelseglädje, resultaten får jag på köpet :-)

Visst har det funnits några tillfällen under dessa veckor då träningen inte sett ut som den brukar men då har jag sett det som naturlig (och bra) vila med annat innehåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar