söndag 28 augusti 2011

Träningsvärk from heaven :-)

Det är verkligen skillnad på värk och värk.
Och träningsvärk kan vara riktigt njutbar, på sitt sätt, tycker jag :-) även om man inte precis känner sig smidig som en katt. Fredagens pass har lämnat härliga spår i mig. Jag tycks ha glömt bort hur det kan kännas efter ett boxpass ;-) Träningsvärk på ställen och sätt som jag inte brukar ha, bla. lite i underarmarna och ut i händerna och jag är glad för att jag inte har någon hosta för det skulle inte uppskattas av min mage just nu ;-)

Men vad gör väl det?! Jag är så glad för att det funkade så bra! Jag är inte tillbaka där jag var förut, innan jag gjorde illa mig. Men det är ju inte heller möjligt, för hur skulle det gå till?
Däremot är jag HÄR där jag är NU. Tacksam, stolt och ännu starkare :-)

Jag tror jag vet var jag befinner mig på torsdag kväll :-)....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar