torsdag 4 augusti 2011

Härvarande & närvarande

Så härligt! Jag har ytterligare några dagar kvar av min semester. Mina veckor av ledighet har verkligen gått fort, jag skulle gärna ha ännu längre ledighet :-) Något som jag verkligen uppskattar är att kunna ta dagen lite som den kommer... "bara vara", att vara härvarande & närvarande, att fylla tid och rum med sådant som jag tycker om, uppskattar & för stunden har lust till. Må bra kontot fylls på på olika sätt. Lek, kreativitet och träning ges mycket plats hos mig, förresten är det nog stundtals samma sak ;-) En annan betydelsefull del under den här perioden har även varit utrymme och tid till stillhet och reflektion... 

På tal om att fylla på, idag har jag verkligen fått investera & fylla på mitt må bra konto :-) Personlig träning med den bästa Pt:n: Niki :-) Det är ju några veckor sedan vi sågs, så först blev det en nulägesanalys och därefter - som alltid - ett toppen pass! Det känns bra att få sätta ord på tankar och även få genomföra ett suveränt träningspass! Tack till oss båda :-) Längtar redan tills nästa tillfälle...    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar