torsdag 7 juni 2012

Box och huvudstående

Idag är jag lite mör i kroppen, på ett bra sätt :-) Gårdagens PT-träning och yoga har lämnat lite olika avtryck i min kropp. Man kan vara väldefinerad i kroppen på flera sätt. Träningsvärk är ett sätt, den kan verkligen sätta spår i musklerna så att de framträder extra tydliga och påtagliga ;-)

Ikväll var det dags för box igen, svettigt och skönt. Efter avslutat pass var jag bara tvungen att prova yogans huvudstående. Jag kände mig ivrig och nyfiken på att få prova igen, likt ett litet barn som håller på att lära sig något nytt :-) Igår kändes positionen så ansträngande i kroppen och ikväll betydligt lättare :-) Det gick också så mycket bättre och med mer lätthet i kroppen jämfört med igår, kul! Jag övar vidare:-)

1 kommentar:

  1. Hejja! Du kommer känna snabba resultat och framsteg i huvudstående, jag lovar :)
    Tack för dina ord och din feedback; det känns värdefullt när det kommer från just dig. Kram

    SvaraRadera