torsdag 28 juni 2012

Krax i trädgårdslandet

Det är inte kråkorna som kraxar på kolonilotten utan jag själv.
I måndags var jag på massage, denna gång infann sig en lugnande och vilsam känsla i kroppen, vaknade dagen efter med halsont och nu har även rösten nästan försvunnit. Om det har med massagen att göra vet jag inte direkt. Men det är irriterande med den här ofrivilliga vilan, tycker jag. Att inte kunna träna så som jag vill. Några dagar känns plötsligt som en evighet.

I stället för kvällens tänkta styrkepass blev det en sväng nere på kolonilotterna, jag har rensat fram mina palsternackor, mangold och sockerärtor. Det är glädjande med allt regnande, det är väldigt lättrensat :) Förutom ogräsrensning så passade jag på att mumsa jordgubbar, dom är extra goda när man plockar dom direkt ur landet :)

Nu ska jag ge kroppen lugn och ro, utan att förhandla,få se hur det kommer att gå ;)
Har redan bestämt mig för vila över helgen, på måndag är jag helt frisk och pigg och då ska jag träna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar