onsdag 6 juni 2012

Ledighet

Så skönt med ledighet!
Inte bara idag, utan även imorgon och på fredag och så i helgen förstås :-)
Ibland planerar jag/man bra, precis som nu, med ett par dagars semester.  
Just nu känns det välbehövligt, att få en stunds återhämtning.
 Inte återhämtning kopplat till träning utan på helt andra plan. 

Under förmiddagen idag fick jag njuta av ett härligt pass tillsammans med den bästa PT:n, Niki :-) Verkligen ett perfekt sätt att starta ledigheten på, massor av påfyllnad av inspiration, motivation och naturligtvis suverän träning! 
 En boost för kropp och själ :-)
Och det känns som jag är på väg in i en bra fas, just nu. 
Det var ett skönt upplägg på dagens pass, jag känner mig stark och fokuserad, även om skivstången var svår  eller i alla fall verkligen inte helt lätt att rubba till en början ;-)
Jag känner mig så nöjd efter passet! Känner en speciell känsla i kroppen, fylld av energi samtidigt som det infinner sig en så behagligt avslappnad, lugn känsla i hela kroppen.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar